piątek, 31 sierpnia 2012

KONKURSY i NIESFORNE BLOGGERKI :)

Na początek trochę informacji technicznych. Lista blogów znajduję się na stronie głównej. Jeżeli nie masz pewności czy Twój blog został wpisany na naszą listę,zajrzyj u siebie w zakładkę 'Obserwuję'(bądź też inne modyfikacje tej nazwy). Jeżeli nasza ikonka wyświetla się u Ciebie na blogu to znaczy,że jesteś na liście:) W przeciwnym razie prosimy o ponowne wysłanie adresu bloga poprzez formularz,co uważamy za sposób wygodniejszy zarówno dla nas jak i dla Was. Dzięki temu zaczynamy powoli dochodzić do ładu i składu:) Jak zauważyliśmy przy wcześniejszych wpisach część e-maili wylądowała w spamie, nie wiedzieć czemu... Też tak czasami macie?
Przechodząc do spraw przyjemniejszych, przy weekendzie spodziewajcie się konkursu(i to nie jednego!). Zdradzimy tylko,że jeden konkurs skierowany będzie dla miłośniczek makijażu:) Zachęcam do obserowowania nas przez e-maila(zakładka dostępna na samym dole strony), dzięki czemu nie ominiecie żadnego konkursu :)
WAŻNE!
A teraz sprawa mniej przyjemna... Nie należy skarżyć, ale krew nas zalewa przy zachowaniu niektórych "bloggerek",więc tutaj wylejemy swoje żale.
Sprawa 1: ostatnio zorganizowany konkurs, prośba o wysłanie e-maila z danymi do przesyłki. Nagroda przysługiwała 25 osobom, a dostaliśmy adresy od prawie... 60 osób... Wysłaliśmy do dziewczyn, które wygrały informacje z prośbą o dane, także o tyle dobrze,że dostawałyśmy informacje zwrotną z tego samego adresu e-mail, dzięki czemu mamy nadzieję,że przesyłki dotrą do tych do których powinny dotrzeć. Sprawdziliśmy kilka adresów wpisując je w wujka google. Okazało się,że część z tych adresów to adresy ...bloggerek kosmetycznych,które nawet nie brały udziału w konkursie. Brak słów.
Sprawa 2: wpisy do katalogu. Już nie praktykujemy dodawania wpisów do katalogu wraz z opisem, w praktyce to się nie sprawdzało, co róż znikała nam część wpisów. Jednak niektóre bloggerki mimo tego,prosiły o dodanie wpisów i wykazały również swoje roszczenia(bo w końcu kopnął nas zaszczyt,że możemy dodać ich bloga do naszego katalogu), podam ostatni przykład z tego tygodnia,a uwierzcie,że było ich dużo dużooooooo więcej (zachowana oryginalna pisownia):
"proszae o dodanie wpisu i umieszczenie loga mojefo bloga na sttronie glowej zeby producenci wysylali mi kosmetyki za darmo"

 Miłego dnia życzymy:)


18 komentarzy:

  1. Faktycznie śmiech na sali z tymi "sprawami"! Szczególnie z tą pierwszą! Ludzie to potrafią wymyślić :) aż poprawiło mi to humor :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo matko.... ile to można zrobić dla jednego jakiegoś mazidła... dobrze, że to wychwyciliście :) Dlatego też ja preferuję w sprawach konkursów czy rozdań pisać sama do zwycięzców na maile pozostawione w zgłoszeniu - mam wtedy pewność, że żadne postronne osoby nie będę mi się wciskać po nagrodę :))))

    Mam nadzieję, że paczka od Was w końcu u mnie się pojawi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śmiać się czy płakać?:/

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe są! ja bym ujawniłam adresy tych blogów hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak słów ludzie mają tupet:|

    OdpowiedzUsuń
  6. Tragedia... nie sądziłam, że naprawdę są tacy bezczelni ludzie, którzy prowadzą bloga żeby mieć tylko kosmetyki za darmo a do tego jeszcze nie potrafią pisać po polsku :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam wiadomosc i odpisałam na nia. Jak dostane paczke, to napisze na maila, a reszta smiechu warta... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehhe wesolo :D ja i inne blogerki niedawno dostalysmy @ od kobiety zeby obserwowac jej blog bo chce duzo i szybko obserwatorow nalapac zeby miec wspolprace:P hehe zal..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no padłam po prostu, aż nie wiem jak to inaczej skomentować:)

      Usuń
  9. Niektórzy ludzie nie mają wstydu :), a wszystko po to, żeby tylko zdobyć kosmetyki za darmo i jak najwięcej się "nachapać"...

    OdpowiedzUsuń
  10. Auć. Po prostu auć. To drugie :)
    Sprawa pierwsza bardzo.. nieprzyjemna, ale mam nadzieję, że jakieś konsekwencje z tego wyciągniecie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Konsekwencją z naszej strony było usunięcie owych blogów z katalogu i e-mail'owa reprymenda:) Niestety nie jesteśmy w stanie nic więcej zrobić,a podanie takiej informacji na forum publicznym byłoby nie fair z naszej strony,aczkolwiek nie ukrywamy,że korciło nas:) Niech te blogi żyją swoim życiem i mają jak najwięcej "producentów,którzy będą wysylali im kosmetyki za darmo" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurde, ale ludzie potrafią być dziwni... Po prostu niektóre osoby są zbyt żądne sławy dla swojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierze...co za infantylizm. Niestety takie jest gro blogow kosmetycznych , w koncu kazda 13latka moze kupic krem do rak i umiescic jego recenzje liczac na to, ze firmy kosmetyczne ustawia sie w kolejce by miec zaszczyt wyslania jej swoich produktow. Jak czytam cos takiego to mi sie odechciewa blogowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Masakra, jak tak można się zachowywać :/ Widać niekiedy można :/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam do Was takie pytanie techniczne...niestety jestem, że tak powiem raczkującą blogerką i laikiem komputerowym a zauważyłam, że nie mogę po przez przycisk " dołącz do obserwowanej witryny" zostać obserwarorem i chyba analogicznie w drugą stronę :/
    Czy wy też tak macie? dodam, że wcześniej wszystko działało bez zarzutu.
    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

.

.

LISTA POLSKICH BLOGÓW KOSMETYCZNYCH