piątek, 28 września 2012

Rozwiąż test i wygraj zestaw balsamów do ust CARMEX!



Kochane,kolejny konkurs przed Wami!
Nasza strona została w tym miesiącu ambasadorem marki Carmex(swoją drogą zachęcamy resztę również do przyłączenia się do tej zabawy), w związku z czym mamy dla Was konkurs.
Głównym motto naszego rozdania jest 75-lecie marki Carmex. Na ile znacie produkty Carmex? Zapraszamy do rozwiązania naszego testu:)
NAGRODA:
Zwycięzca otrzyma 3 balsamy do ust:

  • CARMEX Classic nawilżający balsam do ust w słoiczku 7,5 g
  • CARMEX Classic nawilżający balsam do ust w tubce 10 g
  • CARMEX Strawberry nawilżający balsam do ust w tubce 10 g

KONKURS TRWA: od 28 września do 5 października

ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE:
1. Wchodzimy na stronę testu TUTAJ -> klikamy Rozwiąż Test i rozwiązujemy (prawdłowa jest tylko 1 odpowiedź).
2. W pole IMIĘ wpisujemy swój adres e-mail, w pole E-MAIL: pbk-konkurs@tlen.pl
3. Kilkamy Lubię to na naszym profilu TUTAJ i na profilu Carmex TUTAJ

REGULAMIN:
1.Jedna osoba może wysłać zgłoszenie tylko raz.
2. Ogłoszenie wyników nastąpi 6 października.
3. W losowaniu nagrody będą brały udział osoby,które rozwiązały test na co najmniej 90/100 pkt.

Wiecie,że Carmex uruchomił swój sklep internetowy (KLIK),w którym możecie nabyć Carmexy? Kupując 2 sztuki,dostawa gratis:) 
Ktoś już testował balsamy Carmex? Dla tych,którzy już testowali wkrótce nowy konkurs:)

7 komentarzy:

  1. mój e-mail widać podwójnie a klikałam tylko raz :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłałam. niestety zdobyłam tylko 80 punktów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobyłam 100 punkcików, czekam na losowanie - Carmexu jeszcze nie miałam ale wszędzie go ostatnio widzę, z chęcią wypróbuję to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzimy,że niektórzy nie doczytują do końca regulaminu;/ Pamiętajcie,że same imię w rubryce IMIĘ dyskwalifikuje Was-musicie podać swojego e-maila!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam udział, super zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

.

.

LISTA POLSKICH BLOGÓW KOSMETYCZNYCH