poniedziałek, 26 listopada 2012

Ogłoszenia parafialne...


Drogie bloggerki,
W pierwszej kolejności ogłoszenia parafialne. Padł nam formularz zgłoszeń. W związku z tym prosimy o przesyłanie blogów do dodania do listy na adres e-mail, dostępny w zakładce DODAJ BLOGA. Informujemy również, że blogi dodane zazwyczaj pojawiają się na stronie z opóźnieniem, co jest niezależne od nas.
Chcielibyśmy również wprowadzić na naszą stronę „cząstkę Waszej twórczości”.  Jeżeli opublikowałyście ciekawy post – chętnie widziane instruktaże, porady urodowe, porównania produktowe (np. zestawienia kosmetyków jednego typu, które do tej pory używałyście)- napiszcie do nas.  Ciekawe posty wyróżnimy i umieścimy na stronie głównej w formie graficznej (odnośnik do postu, a nie post!).
Na stronie widnieje również zakładka rozdania. Macie w tej chwili rozdanie na swoim blogu? Zgłoście to, opublikujemy to na naszej stronie.
Linki do Waszych postów oraz informacje o rozdaniach wysyłajcie na adres: polskieblogikosmetyczne@prokonto.pl

Chętnie też wysłuchamy Waszych propozycji ad zmian na blogu.

Macie ochotę na nowy konkurs? Może macie pomysły ad formy konkursu? 

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że jest ta podstrona z rozdaniami :) Niebawem będę takie organizować więc napewno się odezwę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo przypadkiem trafiłam tutaj i chyba będę zaglądać częściej.:P
    Pozdrawiam i dołączam do grona obserwujących.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy konkurs? Zawsze:) Sama rozmyślam o takowym u siebie bądź o rozdaniu...
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż nie dostałam odpowiedzi dotyczącej dodania bloga do listy blogów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie ze mamy ochotę na konkursik:) zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo bym chciałam otrzymać jakąkolwiek informację zwrotną (nawet negatywną)dotyczącą dodania mojego bloga do serwisu. Odwiedzam was często i sama znalazłam tu wiele fajnych blogów urodowych. Zgłosiłam się prawie dwa tygodnie temu, napisałam jedną wiadomość, z zapytaniem ale odezwu brak.

    OdpowiedzUsuń

.

.

LISTA POLSKICH BLOGÓW KOSMETYCZNYCH